fredag 12. juni 2009

Kjegla

Måtte forsøke meg på en shapingøkt med kjegla i dag morges. Men det ble ikke helt som tenkt. Har arbeidet med kvalitetsikring av stå foran meg med Olympia og hun begynte med en gang å posisjonere seg rett fremfor meg uavhengig av kjegla(i hvert fall etter at hun var ferdig med å klaske forlabbene på den, tihi). Da jeg tilfeldigvis tok et skritt til siden, så rettet hun seg etter meg. Jeg grep jo selvsagt sjansen, belønnet dette og så var vi igang. Ble jo ikke akkurat shaping, men jeg er ganske så fornøyd med utfallet. Olympia viser ikke den minste interesse for å rive i stykker kjegla, eller løpe bort med den. Hun er totalt fokusert på meg og hvor hun skal stå i forhold til meg.

Paladin derimot har ikke inne ståene like godt som Olympia, men har i stedet det å bevege seg sidelengs fra front mot min venstre side under flyt, så jeg tror jeg arbeider litt mer med å få skikkelige ståer før jeg introduserer kjegla igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar