mandag 31. august 2009

Klikkertreningsamling

Da var tredje helga på klikkertreneren over. Holdt på med stimuluskontroll og fikk den hjelpen jeg så sårt trenger for å komme meg videre med herket. Så nå er jeg full av pågangsmot og planer. Var jo selvsagt også et fantastisk kick å lese bloggen til Linn om hennes debut i LP-ringen. Sånn debut vil jeg også ha!! Flinke Linn og Frida!
Foruten all den kjekke treningen i helga gav også litt lek med Kamp til Marianne meg griller i hodet. Det blir nok utvilsomt en malle for meg når vi fått opprykk til Klasse 3. Så det blir jo også en ekstra motivasjonsfaktor.
I tillegg til å trene videre på stimuluskontroll så er det også tydelig at jeg må sette i gang med innkallingstrening, både hverdags og konkurranserettet. Den er ikke god for øyeblikket.

1 kommentar:

  1. Takker. :-)
    Det var gøy, og enda gøyere er det at Frida har vært råsugen på trening siden vi var ferdige i ringen. :D
    Har ingen tvil om at du kommer til å gjøre det minst like bra - vi hadde høljregn hele dagen, og Frida var mye mer ukonsentrert enn jeg lar henne slippe unna med på trening :)

    SvarSlett