mandag 17. august 2009

Trøtte hunder

Virker som om jentene synes jeg gjorde litt vel mye med dem i går, de ville absolutt ikke stå opp i dag morges, så da fikk jeg 1t ekstra soving. Og selv da var de temmelig lite interessert i å stå opp. Var veldig uvant, men meget behagelig. Senere på dagen var de selvsagt tilbake i sitt vante jeg og klar for litt trening.
Har hatt en lengre økt med fri ved fot og utgangsposisjon med Olympia i dag. Og endelig litt fremgang på fvf! Om dette har sammenheng med at jeg har brukt all tid på båten til og fra Florø på å lese i lydighetsboka og å tenke gjennom kriteriesettingen min, hmm, hvem vet? Skal i hvert fall få skikkelig dreisen på dette nå. Kommer til å trene en del i Florø neste måned, slik at jeg får litt input. Og gå-trening, som jeg trenger sårt. Heidi er snill og skal kommandere meg.
Ser forresten ut som om jeg får være med på siste helga i elitegruppa likevel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar