mandag 21. september 2009

Det er så gøy å trene!

Vi har hatt noen strålende treningsøkter i det siste. Olympia jobber som en helt og jeg begynner å se resultater av nitidig flyttrening og at jeg er forberedt til treningen. Hadde egentlig begynt å få skikkelig stikk i magen med tanke på neste elitesamling pga at jeg på ingen måte er der jeg ville være i treningen. Men nå har det vært så kjekt å trene i det siste at det er helt glemt(kommer vel på det når jeg svinger inn på treningsplassen, hehe). Livet mitt frem til neste elitesamling kommer nok til å bli meget preget av klikkertrening, planen fremover er lagt opp til 1/2-1t med stimulusarbeid/kjegla e.l før jeg tar båten om morgenen, så har jeg 1t med eksamensskriving til klikkertreneren før jobb, på båten hjem etter jobb blir det eksamenslesing/forberedelser, så en tur med Shirika som får litt godbitsøk eller spor å bryne seg på. Etterpå må Olympia få sin treningsøkt nr.2 på 1/2-1t, da rekker jeg såvidt litt kos med katten før det er på tide med litt søvn. Og så hender det jo selvsagt at jeg snakker litt klikkertrening på jobb også. Hmm, har det bikket over mon tro?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar