søndag 24. januar 2010

Planer og slikt

Det hjelper på det meste å være litt inspirert:-) Apporten er det endelig håp for. Fri ved foten er pålitelig på litt lengre strekk. Stimuluskontroll har blitt trukket frem igjen fra glemselen. Det beste av alt er at vi TRENER og KOSER OSS!
Siden jeg nå skal på samling i mars på klikkerinstruktørkurset er planen å ha alle grunnferdigheter jeg vil ha på Olympia klar til da. Inkludert stimuluskontroll der det er naturlig. Dette blir jo ikke store problemet.
GF 1-11 er stort sett på plass. Mangler noen få varianter på sitt, target og bakpartskontroll, men det er raskt å fikse på. GF 12 er på vei, 13 må derfor vente;-). Det som bekymrer meg er at jeg ikke har hinder. Så GF 16 er litt usikker. GF 18 venter på at snøen skal fordufte, men vi har da gått noen enkle spor. Gf 14 og17 vil jeg også ha, men disse har jeg ikke fokusert så mye på, og jeg tror at jeg venter litt med disse til resten er på plass.
Samtidig må jeg få satt sammen øvelser. Jeg ligger seriøst etter på den fronten på grunn av den absurde mengden snø som jeg på ingen måte hadde forutsett eller forberedt meg på. Må også få konkurransetrening.
Det er i alle fall veldig kjekt å være så giret på å trene igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar