søndag 13. februar 2011

Funderinger

Sitter og oversetter italienske lydighetsregler, samt ser noen italienske ekvipasjer på youtube. Lurer på om det er noe vits i å trene inn norske øvelser på Ettra nå. Da er jeg avhengig av opprykket på første konk, siden vi skal reise 14dager etterpå. Og jeg er litt usikker på om nervene mine vil holde til opprykk:-P Om jeg derimot begynner å trene inn de italienske øvelsene er jeg sannsynligvis klar til å starte så fort jeg forstår kommanderingene. Og de er jo ikke veldig vanskelige:-) Er jo en god måte å bli kjent med hundefolk der nede!
Olympia vil jeg starte med, selv om tidspunktet passer utrolig dårlig i forhold til flytting. Den helgen det er konk er siste helgen på øyen, så det kan tenkes at jeg ikke klarer å gjøre begge deler, og da er det selvsagt flyttingen som må prioriteres. Janni er heller ikke hjemme, noe som betyr at jeg må belage meg på å flytte ut før helgen om jeg skal gå konk. Er jo lenge til, men du verden så fort tiden går likevel;-) I utgangspunktet legger jeg opp til at jeg skal konkurrere med Olympia i hvert fall.
Treningen går fremover. Er kommet såpass med avleveringen at jeg kan bruke alle typer leker effektivt i treningen. Og det er jeg veldig fornøyd med:-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar