torsdag 8. mars 2012

Lite aktivtet på bloggen

Har ikke helt hatt ork eller lyst til å blogge. Men får vel ta meg litt i nakken og komme igang igjen. Har jo fått en ny liten krabat i hus, så det er da litt av hvert som skjer. Hun er rimelig aktiv :-)
Har begynt så smått å trene litt med henne. Innkalling, stå og sitt har vi hittil arbeidet med. Hun har også en naturlig løpe til en plass, snu seg i lufta, lande i dekk og se på meg. Ligner forbausende mye på ruta, så jeg lurer litt på hvordan jeg kan fange hele kjeden og få belønnet den.
Ellers har det vært mye frem og tilbake på hva vi skal gjøre og hvor vi skal bo fremover. Har vært innom ganske mange interresante løsninger, men ingen av dem har latt seg gjennomføre. Ble før jul enig med Janni om at vi ikke kunne eller ville bli her. Jeg får ikke trent som jeg vil og hundene fortjener bedre, dessuten har det vært en del utidige opplevelser. Men så er det jo dette ansiktet mitt, da. Det trenger et klima som er sånn som her eller helst tropisk. Akkurat nå er vi enige om å bli her, men kombinere med å kjøpe en eiendom i Danmark som vi kan bruke i sommerhalvåret. I Danmark har jeg funnet flere spennende treningsmuligheter, så det kan fungere veldig bra håper jeg.
Nå skal jeg planlegge litt treninsgaktiviteter fremover. Burleker og håndteringstrening står på planen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar