tirsdag 20. mars 2012

Plan

Vi har bestemt oss for å bli her nede, så nå er utfordringen å få trent skikkelig med hundene. Jeg har innsett at mesteparten av denne treningen må jeg ta alene og jeg må selv klare å holde motivasjonen oppe over tid. Og jeg tror jeg har løsningen: videoblogg og legge ut på facebook. Da blir det litt press på å prestere, føler jeg, noe som er bra for min motivasjon ;-). Jeg har ikke noe video i dag, men i morgen i morgen :-). Jeg har trent i dag, en kort halsøkt med Ettra og en sinnsyk intensitet! Wow, det blir ikke vanskelig å få en skikkelig hals på henne. Hun klarte å bite feil i leken og meg to ganger også, flinkingen min :-P Har en video fra tidligere trening av hals med snuppa her.

Vi har jo fått en liten prinsesse i hus, Nerida. Så nå skal vi se om vi klarer å bruke alt vi har lært av tidligere erfaringer. Blir masse fokus på gode treningsrutiner og lekeutvikling. Og så får vi vel se om vi klarer å skvise inn noen stå, dekk og sitt her og der. ;-)

Jeg tenker at jeg skal gå litt tilbake og sjekke hvordan grunnferdighetene fungerer med Ettra og Olympia. Sporadisk trening kan lett føre til litt rusk i maskineriet, og det vil vi ikke ha med oss!

1 kommentar:

  1. Oi oi, dette må jeg følge med på :)

    Solveig og Misha

    SvarSlett