tirsdag 24. april 2012

Innkallingsarbeid

Etter inspirasjon fra denne bloggen skal vi arbeide litt med innkalling. Vi har over en periode nå arbeidet med langline og latt jentene gå løse på tur. Det fungerer veldig bra. Kunne godt tenke meg å legge til en type innkalling og stimuluskontroll som nevnt i bloggen det er linket til. Og tror det blir et fint prosjekt i tiden fremover.
Blir selvsagt at jeg jobber en og en med hundene. Kommer til å arbeide inn gå bak kommandoen først her hjemme, så jeg får god flyt på den og så tar vi det videre derfra. Jeg har faktisk ikke "gå bak", har ikke sett behovet for det til nå. Men her nede hadde det vært veldig praktisk. Jeg vil dog ikke ha synet av et menneske som kommando i seg selv, trenger ofte å ha dem synlige foran meg i forhold til sikkerhet, så dette punktet faller bort for min del. Deilig med en utfordring!

Ser ut som om nettet har stabilisert seg, så jeg håper nå at jeg kan blogge litt mer jevnlig :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar