tirsdag 10. mars 2015

Fvf - igjen.

Tok et par dager pause med Dis. Jeg tror det er greit å legge inn slike dager her og der. Men det hadde ikke veldig positiv effekt på presisjonen i fvf. Men vi holder hardt på kriteriene og jobber videre. I løpet av økten følte jeg at han igjen gikk der jeg ville ha han også.

Ettra er endelig etter mye om og men friskmeldt såpass at hun får jobbe litt også. Først kennelhoste og så grusomme poter som ikke ville gro betyr at hun må trenes opp til normalnivå igjen. Vi skal ha fokus på grunnferdighetene en liten stund nå, tenker jeg. Jeg tror det er bedre å sette lista litt lavere og heller finne ut at jeg kan heve den fortere enn planlagt, enn å evt måtte senke og senke kriteriene. Litt nesearbeid skal vi også jobbe litt med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar