mandag 2. mars 2015

Fvf - oppdatering

Så vi prøvde baklengskjedingen jeg nevnte tidligere, og det fungerte bra, helt til Dis ble litt for høy og vips så var vi tilbake til utgangspunktet. Såå, jeg tenkte - oki. Back to basics og denne gangen skal jeg ikke bli irritert og slutte, ikke bli irritert og la kriteriene mine gjøre saltomortale. Bare gå og gå og gå, og klikke når han kommer inn i posisjon. Kjørte 3 økter a 15min, med småttispauser her og der. Lengre pause mellom. Tredje økten begynte jeg å kjenne at han landet. At han skjønte hva som var lurt å gjøre. Og plutselig gikk vi noe som lignet på strekk. I dag kjørte jeg 2x15 etter tur, han landet på andre økta. Fikk flere ok strekk. Vi fortsetter slik og jeg forventer egentlig at dette skal gå rimelig radig når jeg nå har funnet noen gode knapper å trykke på. Må passe på at Dis blir trent jevnlig om vi skal ha noen sjanse om å komme oss ut i konkurranseringen. Og det skal vi jo. OG vi skal ha en dølekker fvf!

Det tar evigheter å laste opp film for tiden, så beklager kjedelig blogging uten film.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar