tirsdag 9. februar 2010

Utfordring

Siden noen(Marianne) har vett til å utfordre meg litt, så kan jeg da altså ikke være dårligere enn at jeg tar utfordringen heller. Utfordringen(eller leksa) er som følger: Olympia skal kunne holde apporten i fast grep i 10s i front, sittende i utgangsstilling og under bevegelse til første samling på instruktøren. Det er godt å se at du har troen på oss Marianne, dette skal vi fikse!! Det kjedelige er at Olympia er syk. Dårlig i magen, skikkelig dårlig. Så hun skal fastes, så over på lettfordøyelig fôr og ta det rolig noen dager. Men jeg tror jeg begynner med Shirika mens jeg venter. Er jo mitt problem(timingen som kunne vært bedre tror jeg), ikke Olympias. Hun kan holde fast, hun bare vet ikke at jeg vil at hun skal holde fast;-) Uansett vil jeg ikke gå fra Olympia så mye heller akkurat nå, så det passer riktig bra å ta noen skikkelige treningsøkter med Shirika i stua. Så får hun noe å gjøre på. Når O går over til lettfordøyelig, så skal hun få bryne seg også. Kylling og fiskeboller er lettfordøyelige, og er snacksent når man ikke har spist på en stund. Sikker på at de er verdt et grep eller to!

Når sjuklingen er ferdig med sjukleriet så skal vi finne frem den nye leken vi har laget, ei kule med ca 2m lang snor i(noe lignende Pia fikset med pipeleken til Wilma). Hun digger å jakte etter den mens jeg svinger den rundt meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar