onsdag 15. april 2009

Trøbbel

Hva skjedde nå da? Jeg tenkte jeg skulle ta en liten økt med utgangsstilling, siden det er en stund siden forrige gang. Bare en kjapp vedlikeholdsøkt, men etter 2 frivillige, men nølende utgangsstillinger sluttet hun å gå rundt. Prøvde litt forskjellig for å få belønning, men ville absolutt ikke gå bak meg. Tenkte litt på at hun testet om det var andre løsninger som kunne være lettere for henne, gjorde nemlig noen fine svenskesitter, men det virket egentlig ikke sånn. Jeg belønte strategisk og da er det lettere å gå bak meg enn fram og så rundt i svenskesitt. Prøvde noen ganger å gå bort fra henne når hun kom for å sette seg, men det hjalp heller ikke. Avsluttet økten før jeg fikk ødelagt alt hun har lært til nå og funderte på om jeg kan ha tråkket på henne eller noe slikt? Sånn at hun er redd for å gå bak meg. Og så lurer jeg på hvor hun har lært den flotte svenskesitten hun presterte flere ganger, hehe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar