tirsdag 4. mai 2010

Dumme meg

Har trent meg selv litt i fvf. Forsøkte å holde ut armen og la den pendle, som gikk ganske ok. Men Olympia ble superdistrahert av armen. Og på ett eller annet vis klarte jeg å komme borti henne slik at hun fikk skikkelig vondt når jeg gikk sånn(ani øyet?). Etter det ville hun ikke gå fvf. Usj, akkurat det jeg trengte, litt ekstra arbeid! Hun kom greit inn i utgangsstilling etter hvert, så jeg trente litt på det. Og så belønte jeg at hun søkte opp mot hånda mi med snuten/hodet, da jeg tror det var i det området hun fikk vondt. Skal trene på litt annet vi pusler med når hun er ved min venstre side, og la fvf bero litt til i morgen. Ble skikkelig stresset når jeg så hvordan hun oppførte seg, har ikke sett noe slikt før. Så for meg krise og haugevis med arbeid. Men tror det skal ordne seg raskt, måtte bare krisemaksimere litt først, hehe;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar