lørdag 22. mai 2010

Hagearbeid og ulikt

Olympia og Shirika har hjulpet meg i hagen med å fjerne røtter. Veldig morsomt å se hvordan de samarbeidet om hvilken forgreining de skulle ta og med å dra den opp. Jeg lo godt. Forsøker meg litt frem med bildene, første gang jeg laster opp, så ble litt forskjellige størrelser, hehe.



Er tidvis bedre og det utnyttes til fulle! Har fått gjort en del ting som var planlagt ferdig for ca 1mnd tid tilbake. Så det føles bra!! Dekk fra holdt er med andre ord baklengskjedet, hehe. Ser for meg at jeg kan fikse ferdig Innkalling fra sitt i løpet av helgen og begynne på Stå under marsj neste uke. Fritt hopp over hinder trenger jeg hinder for å jobbe med(skulle man ikke trodd, hehe), og det har jeg ikke. Men Heidi har;-)


Ser neimen ikke så ille ut som jeg trodde i febertåka.


Må trene litt til dogwalken som skal foregå neste helg også. Da skal jeg og Olympia iføres finstas og vise oss fra vår beste side. Er 7 andre hunder som skal delta, så jeg undrer litt på hvordan det går med snuppa, hehe. Det må jo bare gå bra. Tenkte å forsøke å få til en skikkelig treningsøkt med Heidi og Mariann tidligere på dagen, slik at hun har brukt seg litt først.




Dagens beste nyhet er likevel at Olympia stadig søker inn til meg med leker for at jeg skal leke med henne. Hun har jo hatt en tendens til å løpe andre veien med leker. Så dette er kjærkomment og viser at arbeidet jeg har lagt ned fungerer. Deilig!!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar