fredag 15. april 2016

Utfordring dag 16!





I dag har vi trent gjennom hele dagen. Beetle fikk spor etter Janni. Spontanspor med 25min liggetid. Det ble superbra, helt annen hund og for en lykke når hun fant han. Dette skal vi gjøre mer. :)

Dis har fått dilla på innsitt og fvf. Tilbyr bare jeg tenker på å stå i ro. Og han gjennomfører som en prins. Null lyd, herlig intensitet og vidunderlig kroppsbeherskelse. Det er som en ny hund!

Ettra har fått en utfordring av ei venninne og skal få inn et kjøretøysøk, enten innvendig eller utvendig. Hun skal finne en helt skjult gjenstand. Så vi startet med et godbitssøk i bilen. Det passet også perfekt at vi har hentet en ovn som vi skal fikse opp, og at vi ikke har tatt den ut av bilen enda. Etter at jeg hadde lagt ut godbitene(mange) kjørte vi en tur. Hadde først åpne vinduer, så på med full guffe med varme bak. Gikk så inn og lot bilen kjøle seg litt ned igjen. Viktig med litt interessante tilstander. :P Dessverre hører man ikke lyden av nesa som arbeider iherdig og filmen ser lysere ut enn det er(forbausende!). Filmen er ganske lang, siden jeg skal vise den til utfordrer ble det slik. Jeg klarte å være for treg med å belønne når hun snuste skikkelig over den godbiten som var helt skjult(der filmen avslutter). Det var litt surt. Ellers er jeg veldig fornøyd og spent på å høre dommen fra utfordrer og i morgen er fokus på søk i kjøretøy etter gjenstand. Iiiik!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar