tirsdag 26. april 2016

Utfordring dag 28!

I dag har vi vært en kjapp tur i Karlstad og da ble det selvfølgelig litt trening. Først jobbet vi med fvf- under baklengs marsj på en parkeringsplass midt i byen. Det gikk ikke sånn veldig bra. Noe jeg burde innsett. Jeg bruker tubeost som belønning - og det er bare ikke så mye verdt om man spør Dis. Jeg ville ikke bruke en belønning med høyere verdi, men som fortsetter i det sporet vi har gått(det skal introduseres forsterkere med høyere verdi i jobbingen med fvf, men ikke på dette tidspunktet), dermed avsluttet vi kjapt.

På neste parkeringsplass jobbet vi med avstanden, som jeg har latt ligge ganske lenge. Denne oppsitten var jeg skikkelig fornøyd med, på tross av at han glemte helt de låste frambeina jeg liksom hadde planer om.
Etter denne repetisjonen fikk jeg derimot at han hoppet litt opp med bakbeina(sammen med forbeina), kjedelig nok filmet jeg ikke for det så veldig morsomt ut. Men jeg vil jo ikke ha det med i øvelsen, så jeg må nok holde tunga beint i munnen på hva jeg lar gå gjennom. Jeg ble også veldig i stuss på om jeg skal låse frambeina eller bakbeina. Det er tydelig at det er mer naturlig for han å låse bakbeina enn forbeina, så jeg vurderer sterkt å gå for den varianten.


Vi avsluttet treningsdagen med en tur og fikk noen pene fvf-skritt i posisjon. Var veldig fornøyd med det jeg så der.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar