søndag 24. april 2016

Utfordring dag 26!

I dag har vi jobbet med en litt kjip sak. Jeg trente avstandsskift med Dis, og ett eller annet rart skjedde, for plutselig rykket han til og så ut som om jeg hadde rundjult han for et lite snufs. Aner ikke hva det var, men fant ut at det ikke var greit at han skulle føle det slik. Så jeg tok en liten motbetingingsøkt der og da. Kom på at jeg kunne filme. Dermed starter filmen litt uti økten. Var litt vanskelig å legge opp økten slik at jeg unngikk reaksjon som ville vært det ideelle, men for meg er det tydelig å se at han blir mer avslappet og ok i situasjonen. Dis er normalt sett veldig stødig og bryr seg lite om det meste, så jeg synes det var litt ekkelt, men føler vi fikk gjort en god ting ut av det. Mulig litt rare lyder i bakgrunnen, mannen min syr seg ei bukse. Tenkte det var best å få med lydene på denne filmen, ellers har jeg etter hvert tenkt å begynne å legge på litt musikk og slikt på filmer. Skal bli så avansert atte!


Beetle fikk starte med luktdiskriminering, men det var for mørkt til filming. Kom ganske langt på 2 økter, 4 glass! Skulle hatt bokser, så hun ikke kan se, men enn så lenge jobber hun med nesa i hvert fall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar