torsdag 14. april 2016

Ufordring dag 15!

Internett-tilkoblingen min var helt på en skrull i går. Så jeg fikk ikke lastet opp filmer fra trening eller skrevet blogg. Men treningen gjorde jeg og jeg skrev et innlegg også:


I dag har jeg hatt noen veldig gode treningsøkter og noen ikke så gode. Først jobbet jeg og Dis med hoppståen. Vi begynte knallbra, hadde en superlekker første økt - som jeg ikke filmet. Økt nr 2 var ikke fullt så bra, Beetle hadde nå fått nok av å se på Dis sin trening, hun ville være med. Dis ble tydelig superstresset av henne og gikk fra noen lekre hoppståer til noe som ikke lignet på noe. Her kan du se de få repetisjonene som så best ut.
Meg og Dis var så for å hente Janni i Sunne når han kom hjem fra sjøen. Det er 26-27km til Sunne, så litt av en tur, men vi ble plukket opp på 25km. Det er ca 6-7km hvor vi går ved en 80vei og der vil jeg ha Dis i fvf når biler passerer. Det går gjerne noen minutt mellom hver passering, men det blir da en del trening likevel. Jeg var strålende fornøyd med innsatsen hans! Han gikk så fin fvf at jeg mangler ord for å beskrive det, men skal forsøke likevel. Lett og løs i kroppen, fullt fokus, god bakpartskontroll, perfekt posisjon og ikke en lyd å høre! Han fikk en ball som belønning, som han fikk bære med seg mellom hver passering. I tillegg til alt dette fikk vi gått en riktig god lengde! Jeg var i himmelen. Er fortsatt i himmelen! Håper det er synlig på filmen, for noe bedre enn den filmen fikk jeg ikke til. :-P


Klippene kommer dessverre i feil rekkefølge.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar