torsdag 21. april 2016

Utfordring dag 22 og 23!

Jeg trente på fvfen til Dis i baklengs marsj i går, for å se hva jeg belønner så jeg kan få kontroll på Dis sine funky feet. Tihi. Det hadde veldig god effekt, men var nær umulig for meg å filme, og så glemte jeg det bort når jeg hadde kameramannen min tilgjengelig. Og jeg antar at det er litt kjedelig å se den ene etter den andre fvf-filmen. I dag fikk jeg et par repetisjoner hvor Dis bevisst plasserte foten korrekt, i normal fvf. Så vi skal nok få dette på plass! Veldig glad for at han tok det så greit. Tror det har hjulpet med shapingen av bakbeinsbevegelse - han er mer bevisst det som skjer der bak.




Filmen for i dag er et søk for Dis etter en del av en gammel såle han fant bak i hagen. Han har egentlig ikke søkt etter mye annet enn ball. Han ville mer ha sålen som belønning enn godbitene jeg hadde, dessverre. Neste gang blir det ball som belønning! Dessverre kan man ikke høre den lekre neselyden hans.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar