mandag 18. april 2016

Utfordring dag 20!

Tilbake til hverdagen!


I dag skulle vi liksom ha den store hundetreningsdagen, men så måtte vi til Karlstad for å hente en del papirer og slikt. Vips var mesteparten av dagen borte(så glad jeg ikke er en pendler, jeg hadde aldri fått noe gjort!). Men trening kommer vi ikke utenom. Så jeg kom opp med en liten plan for å unngå (for) høy og frustrert Dis. Kjøre først en del verdi i innsitten inne, med ganske høykvalitetsbelønning. Så gå ut og gå fvf. Første del var radig unnagjort og selv om jeg fikk en og annen innsitt med for mye innsving med bakbeina var jeg rimelig fornøyd med at han havnet mye oftere der jeg ville ha han enn jeg var redd for etter ei helg med lite fysisk og mental aktivitet. Vi har generelt et problem med at bakparten havner for langt ut, så for mye inn er egentlig en forbedring. :P
Så skulle jeg bare bytte sko, henter skoene, snur meg og ser ut - der bøtter det ned! Fra blå himmel til heftig regn på null komma svisj! Jey - det er vår!? Dis hadde nok ikke brydd seg om regnet og ikke burde jeg det heller, men fysj, jeg orket ikke å trene i DET oppoverregnet akkurat i dag.




Ignorer rotet, oppussing, besøk og ymse på gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar